Inhoudsopgave:

  1. Hoe afwezigheid instellen in Outlook?
  2. Waarom Out of Office?
  3. Waar vind ik bestand in Outlook?
  4. Hoe kan ik een PST bestand openen?
  5. Wat is een Ost bestand?

Hoe afwezigheid instellen in Outlook?

Een automatisch antwoord instellen
  1. Selecteer Bestand > Automatische antwoorden. ...
  2. Schakel in het dialoogvenster Automatische antwoorden het selectievakje Automatische antwoorden verzenden in. ...
  3. Typ op het tabblad Binnen mijn organisatie het antwoord dat u aan teamgenoten of collega's wilt verzenden wanneer u afwezig bent.

Waarom Out of Office?

Wees slim en zet in je 'out of office' dat je pas een of twee dagen later terugbent dan je daadwerkelijk weer op kantoor bent. Zo creëer je voor jezelf na terugkomst de ruimte om bijvoorbeeld je inbox bij te werken en overzicht te krijgen, voordat 'de buitenwereld' weer aanklopt.

Waar vind ik bestand in Outlook?

Outlook-gegevensbestanden (. pst) die zijn gemaakt met Outlook 2013 of Outlook 2016 worden meestal op uw computer opgeslagen in de map Documenten\Outlook-bestanden.

Hoe kan ik een PST bestand openen?

Een PST-bestand openen
  1. Wijs Openen aan in het menu Bestand en klik op Outlook-gegevensbestand.
  2. Klik op het PST-bestand dat u wilt openen en klik op OK. Opmerking: De naam van de map die aan het gegevensbestand is gekoppeld, verschijnt in de mappenlijst.

Wat is een Ost bestand?

Staat voor Original SoundTrack. Dit is de soundtrack (audio cd) van de film, meestal in MP3 formaat.